Δεν επιλύεται το πρόβλημα του καπνίσματος στα Σχολεία με διδακτισμό και αυστηρότητα

kapnisma«Δεν μπορούμε να επιλύσουμε το πρόβλημα του καπνίσματος στα Σχολεία με διδακτισμό και αυστηρότητα» ανέφερε χαρακτηριστικά στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τον έλεγχο του καπνίσματος ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Θανάσης Κυριαζής και υπογράμμισε τα εξής:
– Μόνο μέσα από τη διαμόρφωση του χαρακτήρα ενός πολίτη που ξέρει να κάνει σωστές επιλογές για την υγεία του από νεαρή ηλικία μπορεί να επιλυθεί.
-Οι επιλογές και η διαμόρφωση της συμπεριφοράς μας, ως πολίτες, συνδέονται με αρχές και αξίες που πρέπει να βρίσκονται, ενσωματωμένες σε όλα τα προγράμματα σπουδών.
-Παρόλο που δεν υπάρχει ένα μάθημα μόνο για το κάπνισμα, στα νέα προγράμματα σπουδών του Δημοτικού και του Γυμνασίου υπάρχουν αξίες που οριζόντια διατρέχουν όλα τα μαθήματα, ώστε ο μελλοντικός πολίτης να ξέρει, για να σέβεται το σώμα του, την υγεία του, αλλά και τους υπολοίπους, με σεβασμό στους κείμενους νόμους.
-Σε μια χώρα που ταλανίζεται από την οικονομική κρίση και η καθημερινότητά μας ολοένα και γίνεται δυσκολότερη, η Παιδεία, το Σχολείο, σε όλες τις βαθμίδες, δύναται να είναι η αλλαγή σε όλα τα επίπεδα. Γιατί, παρόλο που ακούγεται τετριμμένο,  το σχολείο δεν είναι μόνο ένας χώρος εκπαίδευσης και μάθησης. Είναι ο χώρος όπου διαμορφώνονται αξίες, συμπεριφορές και στάσεις ζωής. Οι περισσότεροι καπνιστές αρχίζουν το κάπνισμα πριν την ενηλικίωση, επομένως οι αξίες, η δύναμη της προσωπικής θέλησης και η στάση ζωής, οι συνήθειες που αναφέρονται στην υγεία, στην άθληση, και στη σωστή διατροφή,  διαμορφώνονται και στο σχολικό χώρο ίσως, κυρίως σε αυτόν.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s